OLULINE INFO! Muudetud: 06.04.2020

 
Head kliendid! Seoses COVID-19 puhanguga ja Eesti Vabariigi Valitsuse poolt kehtestatud eriolukorraga, mis kestab kuni 01.05.2020, edastame teile reisikorraldajate info reiside asendamise ja edasilükkamise kohta.
Kui Teil on küsimusi oma broneeringu kohta, siis võtke palun ühendust oma reisikonsultandiga.

Reisikorraldaja NOVATOURS!
(Info neile, kes ostsid meie kaudu reisikorraldaja Novatoursi reisi.)

Tulenevalt Eesti Vabariigi Valitsuse poolt kehtestatud eriolukorrast, mis on sätestatud kuni 01.05.2020, lükkab reisikorraldaja Novatours kõik selle ajani plaanitud lennud edasi hilisematele väljumistele. Kõikidel klientidel, kes on soetanud oma reisi väljumisega 02.05 kuni 30.06 2020, on võimalus muuta vajadusel samuti oma reisiplaane ja valida endale uus reis.

 

03.04.2020

Tasuta reisiplaanide muutmise võimalust on pikendatud kuni 13.04.2020

Vastavalt Eesti kehtivale eriolukorrale ja Eesti Välisministeeriumi soovitustele, peatasime oma reisid 14.03 – 01.05.2020.Pakume võimalust klientidele, kellel oli mainitud perioodil puhkus planeeritud, muuta oma reisiplaane TASUTA. Reisile saab lennata sama hinnaga, millega klient oli alges reisiplaanis arvestanud (juurde ei pea midagi tasuma).

NB! Nendel tingimustel muutmine on lubatud kuni 13.04.2020 (kaasa arvatud).

SIHTKOHT

ÄRA JÄÄNUD VÄLJUMISED

UUED REISIKUUPÄEVAD (kinnitame vana hinnaga)

ANTALYA

28.03 – 01.05.2020

01.07 – 17.07.2020*

18.07.-24.07.2020 (3-7 ööd)*

11.08 – 09.10.2020*

GAZIPASHA

17.04 – 01.05.2020

04.09 – 11.09.2020*

02.10 – 06.10.2020*

HERAKLION

25.04.2020

palume ühendust võtta agendimüügihalduriga

RHODOS

30.04.2020

palume ühendust võtta agendimüügihalduriga

DJERBA

17.04 – 01.05.2020

11.10.2020

25.10.2020

TENERIFE

18.03 – 24.04.2020

13.11 – 04.12.2020

HURGHADA

15.03 – 23.04.2020

19.11 – 26.11.2020

03.12 – 13.12.2020

07.01 – 11.02.2021

02.03 – 11.03.2021

30.03 – 04.04.2021

SHARM EL SHEIKH

14.03 – 23.04.2020

18.11 – 16.12.2020

06.01 – 15.02.2021

01.03 – 08.03.2021

29.03 – 05.04.2021

*Mõned Türgi hotellid, me ei saa pakkuda ülaltoodud tingimustel. Sõltuvalt hotellist võivad pakutavad reisikuupäevad või -tingimused erineda.

Muutmistingimused:

• Reisid, mis olid kavandatud perioodiks väljumisega 14.03 – 01.05.2020, saab TASUTA muuta ja vormistada ümber tabelis näidatud uutele reisikuupäevadele.

• Uutele reisidele kehtivad valitud vahemikus samad hinnad millega olid tehtud esialgsed broneeringud.

• Muudatusi saab teha rangelt kuni 13.04.2020 (kaasa arvatud).

• Klientidele, kes juba on oma broneeringut muutnud eelnimetatud perioodiks (muudetud broneeringus on sama hotell, toatüüp, toitlustustüüp ja reisi kestus, mis oli vanas broneeringus), saavad nad reisi algses broneeringus olnud hinnaga.

• Sama hinnaga muudatused on võimalikud juhul, kui hotellil on võimalik tuba uueks kuupäevaks kinnitada.

26.03.2020

Pidevalt muutuv erakorraline olek nii meil kui mujal maailmas, nõuab üha enam pingutusi ja mõistlikku tegutsemist, et elud oleks hoitud ja kaitstud. Sellest tulenevalt on meil hea meel pakkuda Novatoursi eksootilistele kaugreisidele paindlikumaid reiside muutmise võimalusi.
Klientidele, kel oli planeeritud kaugreis perioodil 14.03 – 01.05.2020 pakume:
Muuta oma reis sama hinnaga samasse sihtkohta tingimusel, et hotell, reisijate arv, toitlustustüüp ja muud tingimused on täpselt samad mis vanas broneeringus.
Uue broneeringu saab muuta perioodidele 01.07.2020 – 10.12.2020 või 01.01 – 16.04.2021.
Uus broneering tuleb vormistada hiljemalt 31.05.2020, kuid mitte hiljem kui 21 päeva enne tühistatud broneeringu alguskuupäeva.
Klientidel on võimalus ära jäänud kaugreis vahetada mõne muu Novatoursi poolt pakutava kaugreisi või tšarterreisi vastu hetkel müügis oleva hinnaga.
Juba tasutud rahad viiakse üle uude broneeringusse ja jäävad kehtima samasugused maksetingimused nagu oli ära jäänud reisi broneeringus.
Klientidele kel oli planeeritud kaugreis perioodile 02.05 – 31.06.2020 ning kes soovivad oma reisiaega muuta, pakume:
Võimalust muuta reisi süsteemis olevate hindadega muutmistasudeta juhul, kui tagasitulek sihtkohast on hiljemalt 28.02.2021.
Reisisuundi saab muuta ainult IATA (International Air Transport Association) müügisüsteemis olevatesse sihtkohtadesse, mis on ka Novatours kaugsihtkohtade hulgas. Ehk näiteks Seišellide reisi saab vahetada Bali reisi, Tai või Vietnami reisi vastu või vastupidi. Samuti kehtib vahetus uute kaugreiside sihtkohtade osas, milledest teavitame peatselt.
Uus broneering peab olema vormistatud hiljemalt kuni 31.05.2020.
Juba tasutud rahad viiakse üle uude broneeringusse ja jäävad kehtima samasugused maksetingimused nagu olid algses reisibroneeringus.
NB! TALV 2020/2021 kaugreisid tulevad Novatoursil müüki mai esimeses pooles.

20.03.2020

Kõikidel klientidel, kes on soetanud oma reisi väljumisega 2. mai 2020 kuni 30. juuni 2020, on võimalus muuta vajadusel oma reisiplaane ja valida endale uus reis.

Kliendid saavad puhkuseplaane muuta käesoleva aasta jooksul ja reis ise võib toimuda kas käesoleval või järgmisel aastal.
Reisi muutmise tingimused:

tasuta vahetus kehtib ainult tšarterlendudele algusega Tallinnast ja broneeringutele mille väljumiskuupäevad on 2. mai 2020 kuni 30. juuni 2020
klient peab reisi muutmise soovist teatama vähemalt 14 päeva enne broneeritud reisi algust
võimalik on muuta hooaega, kuupäeva, sihtkohta, reisi kestust ja hotelli
reisijate arvu ja nimesid tasuta muuta ei saa
kehtib broneerimise hetkel süsteemis olev hind
tasutud ettemaks kantakse uude broneeringusse
uues broneeringus jäävad kehtima samad maksetingimused, mis olid vanas broneeringus.
uue broneeringu saab vormistada kuni 31.detsember 2020
ei kehti kaugreiside broneeringutele

NÄIDE:
Broneeritud on reis väljumisega 15.juunil Türki. Selgub, et kliendil ei ole võimalust sellel kuupäeval sõita või on tal muu põhjus reisi edasi lükkamiseks. 1. juunil (14 päeva enne reisi) teavitab klient oma soovist reisikuupäeva muuta.

Küll aga ei ole ta suutnud veel otsustada, millal või kuhu ta sõita soovib. Lõpuks valib ta reisikuupäevaks 1. veebruar 2021. Uus broneering tuleb vormistada kuni 31.detsember 2020.

Hiljemalt 14 päeva enne reisi algust tuleb panna kommentaar broneeringusse, et klient soovib oma reisi muuta hilisemaks. Uude broneeringusse tuleb lisada vana broneeringu number.

 

Klientidele kellel on broneeritud reis või lennupilet kuni 01.05.2020
Tulenevalt Eesti Vabariigi Valitsuse poolt kehtestatud eriolukorrast, mis kestab kuni 01.05.2020, lükkab reisikorraldaja Novatours kõik selle ajani plaanitud lennud edasi hilisematele väljumistele.

Reisijad, kellel on broneeritud kuni 01.05 2020 (k.a) väljalennuga pakettreis ja/või lennupilet, palume vahetada oma reisid teiste sama suuna väljumiste või mõne muu Novatoursi sihtkoha/ lennupileti vastu.

Muuta saab ühe korra reisi kuupäeva, sihtkohta, reisi kestvust ja hotelli nii SUVI 2020, TALV 2020-21, kui ka SUVI 2021 reisidele (nende müügi avanemisel sügisel). Vahetusel kehtib hetkel saadaolev hind. Varasemalt tasutud ettemaksu kannab Novatours teenustasudeta uude broneeringusse. Reisijate arvu ja nimesid muuta ei saa. Uue broneerigu saab vormistada hiljemalt kuni 31.12.2020.

Klientidele kellel on broneeritud reis või lennupilet 02.05 kuni 30.06.2020
Mõistes klientide suurt muret reisimaastikul toimuva pärast, on meil hea meel pakkuda Novatoursi tšarterlendudele paindlikumaid reiside muutmise võimalusi.

Kõikidel klientidel, kes on soetanud oma reisi väljumisega 02.05 kuni 30.06 2020, on võimalus muuta vajadusel oma reisiplaane ja valida endale uus reis.Kliendid saavad puhkuseplaane muuta käesoleva aasta jooksul ja reis ise võib toimuda kas käesoleval või järgmisel aastal.

Tasuta reisivahetus kehtib ainult tšarterlendudele algusega Tallinnast ja broneeringutele mille väljumiskuupäevad on 02.05-30.06 2020. Reisi muutmise soovist palume teatada vähemalt 14 päeva enne broneeritud reisi algust.

Võimalik on ühe korra muuta hooaega, kuupäeva, sihtkohta, reisi kestust ja hotelli. Reisijate arvu ja nimesid tasuta muuta ei saa. Vahetusel kehtib hetkel saadaolev hind. Varasemalt tasutud ettemaksu kannab Novatours teenustasudeta uude broneeringusse. Uue broneeringu saab vormistada kuni 31.12. 2020. Vahetusvõimalus ei kehti hetkel kaugreiside broneeringutele.

Kuidas kontakteeruda?
Palun võtke ühendust oma reisikonsultandiga!

 

Korduma kippuvad küsimused
Mis saab tühistatud reiside eest raha tagastamisest?
Reisimine on peatatud tulenevalt Eesti Vabariigi Valitsuse poolt kehtestatud eriolukorrast, mis on sätestatud kuni 01.05.2020 ning praeguseks ülemaailmseks kujunenud koroonaviiruse (COVID-19) pandeemiast, mille sarnast olukorda kogetakse kogu maailmas esmakordselt.

Aastaid tagasi vastu võetud ja tänaseni kehtiv Euroopa Parlamendi ja nõukogu direktiiv ei olnud oma sisus ega vormis kutsutud antud olukorda reguleerima. Seetõttu on pakettreisi direktiivi järgimine sellises situatsioonis läinud arutuse alla kogu Euroopas, sh Euroopa Komisjonis ja ka kõigi liikmesriikide valitsusasutustes. Lõplikku otsust, kuidas antud ülemaailmses erakorralises olukorras saavad ja võivad kõiki reisilepingu osapooled seadusega kooskõlas käituda, senini veel tehtud ei ole.

Seoses sellega on kõik tekkinud olukorra poolt mõjutatud pakettreiside tagasimaksed ja tühistamiskinnitused peatatud seni, kuni Euroopa Komisjon ja liikmesriikide valitsused on jõudnud ühisele pädevale kokkuleppele. Täna, eriti kiirelt muutuvas ajas, on ka Euroopa Komisjoni töö toimunud antud küsimuses tavapärasest kordades kiirmini. Seetõttu oleme optimistlikud ja loodame rohkem selgust saada õige pea ning juba varem, kui eriolukord on Eesti Vabariigis lõppenud.

Seniks järgime Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ameti (TTJA) soovitusi, mille kohaselt palub amet reisijatel kaaluda paindlikumaid lahendusi ja kokkuleppeid, näiteks võib mitte toimunud reisi ettemaksu asendada reisi muutmisega hilisemale perioodile.

Meie reiside muutmistingimused on igati paindlikud – kõik kliendid, kelle reisi väljumine jääb erimeetmetest tingitud ajajärku, saavad uue reisi otsuse nii sihtkoha, hotelli kui ka reisi toimumise kuupäevade osas teha kuni 2020. aasta lõpuni, mis tähendab et vajadusel saavad kliendid teha uue broneeringu isegi SUVI 2021 reisidele (sobival võimalusel, kui reiside müük avaneb).

Ühtlasi kinnitame, et vastavalt kehtivale Turismiseadusele, on ka praeguses eriolukorras kogu klientide reisiraha kaitstud Novatours OÜ tagatistega, olenemata asjaolust, kas reis toimub plaanipäraselt, tühistati või klient valis reisiplaanide muutmise võimaluse.

Reisija on Novatoursile tasunud kogu summa ennetähtaegselt. Nüüd soovib klient broneeringu tühistada. Kas ja millal ettemakstud summad kliendile tagasi makstakse?
Pakettreisi lepingus on sätestatud, et kliendi poolt tasutud summad tuleb tagasi maksta 14 päeva jooksul. Hetkel on Novatoursi tegevus COVID-19 viiruse ülemaailmse pandeemia tõttu ehk erakorraliste asjaolude tõttu kitsendatud ning makseid ei teostata enne, kui eriolukord EestiVabariigis on lõppenud.
Soovitame oma klientidel lepingu lõpetamise asemel kasutada muid Novatoursi poolt pakutavaid alternatiive, jättes juba tasutud summad ettemaksuks hiljem toimuvale reisile.

Kas ka peale 01.05.2020 tühistatakse lende?
See sõltub valitsusasutuste soovitustest ja sihtkohariikide nõuetest. Järgime Vabariigi Valitsuse ning teiste pädevate ametiasutuste, nagu Terviseamet ja Välisministeerium, soovitusi ja ohuhinnanguid. Võimalikest muutustest ja muudatustest teavitame koheselt. Oma tegevustes lähtume eelkõige sellest, et reisijad oleks kaitstud ja hoitud.

Millistel tingimustel kantakse juba makstud summad uude broneeringusse? Kas osa rahast makstakse tagasi (näiteks kui oli vanas broneeringus tasutud 100% ja uus leping näeb ette ainult 20% ettemakset)?
Selles mittestandardses olukorras rakendame erandlikke reiside vahetamise tingimusi. Anname kliendile võimaluse valida uus reis kuni aasta lõpuni. Seetõttu ei ole ka broneeringute tühistamiste või asendamiste tasaarvestus tavapärane. Tühistatud või muudetud broneeringu korral makstud summa kantakse kogu mahus uude broneeringusse.

Kas edasi lükatud reisidele kehtivad varajase tellija eelised, kui valitakse uus reis varajase tellija pakkumiste seast?
Jah, kehtivad.

Mis tingimustel saab soovi korral muuta broneeringuid lendudele ajavahemikus 02.05 – 30.06.2020?
Kõikidel klientidel, kes on soetanud tšarterlennuga tehtava reisi väljumisega 02.05 kuni 30.06.2020, on võimalus vajadusel muuta oma reisiplaane ja valida endale uus reisipakett. Kliendid saavad puhkuseplaane muuta käesoleva aasta jooksul ja reis ise võib toimuda kas käesoleval või järgmisel aastal. Oluline on, et reisi muutmise soovist peab reisikonsultandile teada andma vähemalt 14 päeva enne esialgselt planeeritud reisi algust.

Kas samu tingimusi nagu eelmises punktis mainitud, saab kasutada ka nende reiside puhul, mis on koroonaviiruse tõttu tühistatud?
Jah. Kõik kliendid, kelle reisi väljumine jääb erimeetmetest tingitud ajajärku, saavad uue reisi otsuse nii sihtkoha, hotelli, samuti ka reisi toimumise kuupäevade osas teha kuni 2020. aasta lõpuni.

Kas on võimalik tõsta broneering ümber uuele kuupäevale sama hinna ja tingimustega?
Reisipakettide hinnad sõltuvad paljudest teguritest, nagu näiteks hotellide hindade erinevus, hooajalisus, lendude saadavus, kütuse hinnad, nõudlus ja palju muud. Kui klient soovib säilitada sama hinnataset, soovitame tal pöörduda reisikonsultandi poole, kes kindlasti abistab lähima alternatiivi leidmisel, mis vastaks kliendi soovile ja hinnaklassile. Teeme endast kõik võimaliku, et säilitada reisjatele eelnevalt planeeritud puhkusepaketi standardid – teenuste kvaliteet, toitlustus ja hind. Kuna valikuvõimalus on meil lai, saame pakkuda mitut alternatiivi.

Kas saaks ärajäänud reisi tõsta järgmisesse suvesse?
Kõikidele reisidele, mis väljuvad enne 30.06.2020, anname võimaluse broneerida ka järgmise aasta suvehooaega. Selleks tuleb reisikonsultandil lisada broneeringusse kommentaar, et klient ootab SUVI 2021/22 reise. Kui mainitud pakettreisid müüki tulevad, saab vormistada broneeringu sobivaks kuupäevaks.

Kui kliendil on broneeringuid 2020. aasta reisidele tehtud rohkem kui üks, siis kas klient peab erimeetmest tühistatud reisi asemele tegema veel ühe broneeringu?
Ei pea. Novatours kannab tühistatud broneeringu eest makstud summad üle juba tehtud broneeringusse.

Kui reisid jätkuvad ja eriolukord lõpeb, kas hotellid sihtkohtades on ikka avatud?
Hoiame oma kõikidel sihtkohtadel hoolega silma peal ja saame infot erinevatest kanalitest. Lisaks riiklikele ametiasutustele oleme ühenduses oma heade välispartneritega sihtkohtades ning jälgime nende riikide korraldusi ja soovitusi, kuhu me lendame. Kui juhtub et sihtkoht ei ole avatud täies mahus või mõni hotell on suletud, või eriolukorda pikendatakse, teavitame sellest kliente viivitamatult ja pakume alternatiive.

Kas reisijate nimesid on võimalik uues broneeringus tasuta muuta?
Nimede muutmisel kehtib reisitingimustes määratud muutmistasu.

Kliendid annulleerisid omal soovil reisi paar päeva enne ametliku eriolukorra välja kuulutamist. Broneering tühistati trahviga ning peale tühistamist võeti lennud maha. Kas kliendid saavad siiski muuta reisi hilisemaks ja trahvi uuele tellimusele üle kanda?
Jah, saavad.

Kui uus reis maksab vähem kui tühistatud reis, kas rohkem makstud summad tagastatakse?
Jah, kui uue reisi maksumus on väiksem vanast broneeringu summast, teeb Novatours ülejäänud summa osas tagasimakse.

Kliendid, kelle reis väljub enne 30.06.2020, saavad tasuta reisimuudatuse, mida saab teha vähemalt 14 päeva enne reisi algust. Lepingu alusel tuleb lõppsumma tasuda 1 kuu enne reisi. Kas see tähendab, et Novatours saab teha muudatused alles peale lõppmakse tasumist?
Klientidel on võimalus praeguse eriolukorra tõttu edasi lükata reisid, mis toimuvad kuni 30.06.2020. Muudatused saame teha kohe.

Maksegraafik ei muutu, kui:
• klient ei ole avaldanud soovi reisi edasi lükata

• klient ei soovi lõppsummat graafiku järgselt tasuda, kuna kardab ettemaksust ilma jäämist. Sel juhul saame kliendile pakkuda tasuta reisikuupäeva vahetust, mida saab teha kuni 2020 aasta lõpuni. Juba tasutud summad jäävad vanasse broneeringusse, kuni klient on valinud välja uue reisikuupäeva ja uus broneering on vormistatud. Viimane makse tuleb teha kuu aega enne uue reisi algust.

Kas uues broneeringus kehtivad samad maksetingimused nagu olid vanades broneeringutes? Kui klient pidi reisile minema näiteks 30.04.2020 ja nüüd läheb 28.10.2020, siis kas ta sõlmib uue lepingu ning millal tuleb tasuda ettemaks ning lõppmakse?
Pakume klientidele, kellel on ostetud pakettreis, oma reisiplaane muuta. See ei ole tavapärane ning seetõttu pole ka uue broneeringu makseplaan tavapärane.

Klient, kes on vormistanud uue broneeringu, ei pea rohkem maksma koheselt kui oli eelnevalt tasunud.

Ülejäänud summa tuleb maksta järgnevalt:
-Kui kliendi tasutud ettemaks on suurem, kui uues broneeringus, loetakse rohkem makstud summa ettemaksuks ja järgnevad maksed on selle võrra väiksemad
-Kui kliendi tasutud ettemaks on väiksem kui uues broneeringus, suurenevad vähem makstud summa võrra järgnevad maksed.

Millised tingimused on uue broneeringu muutmisel ja annulleerimisel?
Vastuse sellele saame anda peale eriolukorra lõppemist.

 

 

Reisikorraldaja TUI Baltics!
(Info neile, kes ostsid meie kaudu reisikorraldaja TUI Baltics reisi.)

Soovitame esmajärjekorras kõigil klientidel, kelle reis pidi toimuma kuni 01.05.2020, muuta reisi kuupäeva ja valida asendusreis hilisematele Türgi või Kreeta väljumistele. Reisi vahetusel kehtib hetkel saada olev hind. Asendusreisi valimisega ei pea kiirustama, kuid palume teha oma valik kuni 30.04.2020.

Kui klient ei soovi valida kohe uut sobivat asendusreisi, siis väljastab TUI Baltics kliendile vautšeri seni tasutud summa väärtuses. Vautšeri saamiseks peab klient pöörduma broneeringu teinud reisibüroo poole, esitama avalduse ning lisama sellele maksekorralduse koopia. Reisibüroo saadab avalduse ning maksekorralduse koopia TUI Eestile.

Vautšeri tingimused:
1. Vautšer väljastatakse ettemakstud summa ulatuses. Vautšer on nimeline (ühele broneeringule üks vautšer). Vautšerit saab edasi anda teisele inimesele, see peab olema fikseeritud kirjalikult ja kõik osapooled peavad andma oma nõusoleku.

2. Vautšer kehtib broneerimiseks kuni 31.12.2020.

3. Vautšer kehtib väljumistele: Suvi 2020 (Türgi, Kreeka); Müügi avanedes järgmisteks hooaegadeks ka: Talv/Kevad 2021 (Egiptus) ja Suvi 2021 (Türgi).

4. Vautšerit ei saa kasutada GDS väljumistele (reisipaketid liinilendudega), lennupiletite, kindlustuse ega muude lisateenuste eest tasumiseks.

5. Vautšer kehtib ainult TUI Eesti pakettreisidele (tšarterlennud).

6. Vautšerit saab kasutada hiljemalt 30 päeva enne reisi väljumiskuupäeva. Näiteks: broneering väljumisele 23.05.2020 vormistatakse 20.04.2020.

7. Vautšerit saab uue broneeringu tasumisel kasutada ainult ühe korra. Ostu sooritamisel realiseeritatakse vautšeri väärtus täies ulatuses. Kui uue broneeringu hind on sertifikaadi väärtusest väiksem, siis väljastatakse uus vautšer kasutamata summale. Kui uue broneeringu hind on suurem kui vautšeri väärtus, siis tuleb reisijal hinnavahe tasuda.

8. Vautšerit ei saa vahetada rahaks.

9. Vautšer on kehtiv broneerimisel reisibüroos, kus oli vormistatud ja tasutud algne broneering.

Juhul, kui klient ei soovi oma reisi edasi lükata ja loobub vautšerist ning soovib esitada raha tagastamise taotluse, tegeleme sellega pärast eriolukorra lõppemist.

 

 

Reisikorraldaja Kidy Tour!
(Info neile, kes ostsid meie kaudu reisikorraldaja Kidy Tour reisi.)

Kliendid, kes on ostnud Türgi reisipaketi aprilli väljumistele, on võimalik muuta reisikuupäeva, kestust, hotelli 2020/2021 Egiptuse talvehooaja reisidele, Türgi 2020 hooajale või oodata Türgi 2021 hooaja müügi algust või jätta raha deposiiti kuni 31.märts 2021. Samuti on võimalik tasutud summa eest väljastada kinkekaart.

Lisaks saab muuta järgmise hooaja reisikuupäeva üks kord vastavalt muutmise päeval kehtivale müügihinnale hiljemalt 30 päeva enne väljalendu.

 

 

Uuendatud: 06.04.2020